sâmbătă, 20 decembrie 2014

Un timp, un plâns...

Distanța dintre noi e un hotar
În care florile nu mai răsar.
Pustiu în jur, pustiu, ruine,
Pustiu hidos din eu și mine.
Iubirea m-a izbit în gură
Și-a transformat sărutu-n ură,
O ură poleită,  ce rânjește
Și pretutindeni mă pândește.
Din dor năpraznic, am chemat furtuna
Să nu mai urle dragostea, nebuna!
În iadul sufletului meu, unde nu-i pace,
Unde-i durere surdă care tace,
Și întuneric, frig și inutil...
Mai doare doar un scâncet de copil.
Azi, soarta-i doar cor de nebuni,
Mă ține-n viață cu minciuni.
Iubire e doar rana-n carne vie
Ce-mi umple existența sângerie.
De-un timp nu chem să vină moartea,
Nici ea nu vrea să-și ceară partea...
Și fac apel la rațiunea mea,
Ce altă dat senin pe frunte odihnea,
Și care, speriată a fugit
Din fața uraganului ce-am devenit.
Iar tu? ...Ca o destrăbălată,
M-alergi prin minte despuiată..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu