luni, 1 iunie 2015

Acolo...

Acolo! Acolo iubito,
Acolo te simt și mă vrei!
Când intru prin carne, prin suflet și dor,
Durere plăcută, oglindă de ochi
Și suflet ce bate, ce trece prin os.
Te gust și mă-mbată viesparul de miere!
Mă alungi cănd ma chemi
Mă-ntorci tot pe dos,
Imi numeri cu patimă , picuri de dor
Sudori ce mă trec, sudori ce implor!
Otravă e sângele meu obsedat
Și-l schimbi în ambrozie
 Alchimist  delicat.
Te vreau vinovat!
Iubesti vina mea, ma chemi, imi oferi
O taină , ce taina!!!
O clipă de zbor,
Si stau si ma scutur, minune cereasca!
Usor mă topesc, ma smulg , ma omor...
Dumnezeule mare!
Cum poate așa?
O mână de carne... plăpândă, firavă,
Doboară un munte si-l stoarce de vlaga!
M-arunc ca un șoim!
M-astepti ca o fiară!
Si buzele tale ma-ndeamnă,
Mai vreau!
Copil nenascut îți vad in privire
Dorință înfioară și iz de sprințară.
Te vreeeeeau... și mă scurg,
Mă fac unt topit,
Pierdută e lupta cea castigata
iar eu, un nebun, ma las cucerit,
de tine minune când zorii se-arată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu