joi, 22 august 2013

Frânturi de adevăr



Trecut de miezul nopții, arzând ca un nebun,
Frânturi de adevăr în marea de minciuni,
Vreau să mă închin păgân, lui Eros cel străbun
Iar tu să-mi fii altar în ceas de rugăciuni.

Dezbracă-te iubito, și fii  femeia mea!
Să plângă Afrodita, când zguduim Olimpul!
Cu toată strălucirea și frumusețea ta
Să-l mâniem pe Cronos, oprind să curgă timpul.

Dezbracă-te iubito, dezbracă-mă pe mine,
Privindu-mă în ochi vei ști că te iubesc.
Ia-mi sufletul încet, și înțelege bine
Cum mă muncesc, cum tremur, și de ce mă topesc...

Dezbracă-te iubito, arată-te femeie,
Frânturi de adevăr în marea de minciuni.
Privește-mă cum mor și cum mă nasc din nou
În picuri de păcat la ceas de rugăciuni.

Dezbracă-te iubito de orișice sfială,
Femeie coaptă vreau s-adulmec. Sunt o fiară!
Lipeste-te de mine să simt un pântec care
Doreste instinctiv, doreste pâna doare.

...trecut de miezul nopții, arzând ca un nebun,
Frânturi de adevăr în marea de minciuni...
Dezbracă-te iubito, ...e doar un  cântec sec.
E doar singurătatea în care mă înec...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu