joi, 22 august 2013

Te privesc



Visam... că știm cum să trăim.
Nimic nu ne mișca.
Știam ce-nseamnă să iubim,
Dar nu știam așa...

Și ne-am găsit intâmplător,
Când le știam pe toate.
Și când credeam că e ușor
Și ca nu se mai poate.

Era plăcut, era normal
Și zău că era bine,
Puteam sa stau, să fiu banal
Puteam să râd cu tine.

Până-ntr-o zi când cu un sens
Odată a-nceput,
Și-am inteles, ai inteles,
Deși știam de mult...

Din ziua aceea, o povară
Dar sfantă, socotesc,
Am reușit ca pe-o comoară
Să pot să te privesc .

Mă uit la tine, te privesc,
Mă pierd in ochii tăi...
Și stiu că e așa firesc
Să uit de anii mei.

Mă uit la tine, te privesc....
Fioruri dulci, fierbinți
Mă copleșesc, mă otravesc,
Mă fac să stâng din dinți.

Mă uit la tine, te privesc...
Tăcut strigându-mi zeul,
Cu gesturi simple, calm ,firesc
Tu-mi rescrii adn-ul.

Și-am ințeles privind la tine,
Murim câte puțin.
Nu știu dacă e rău sau bine
Dar anii nu mai vin...

Dar stii! O să mă nasc mereu.
Și jur că te găsesc
C-așa vrea bunul Dumnezeu
Și eu, să te privesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu