duminică, 30 octombrie 2022

Nebunul (partea a doua)

 Vioara îmi cântă iubirea.

Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Auzi-o cum cântă a păcat!
Ce nebun!!! Cum s-auzi? Ai plecat.
Astăzi dansez cu-amintirea...
Un, doi, trei. Un, doi, trei
Mă năruie, mă istoveşte...
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Artist implacabil e soarta,
Iar inima mea este poarta,
În care arcuşul loveste.
Un, doi, trei. Un, doi. trei...
În ochii tăi îndrăznesc
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Să mă uit ca-ntr-o carte,
Nebunia mă minte că poate
Mai sunt aici, că-i iubesc...
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Cu brațele-n sus, păr vâlvoi
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Ce l-au smuls palmele mele,
Un impuls inutil de durere
Şi țip: " Acest dans e cu noi!!!"
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Te-nşel draga mea. Ce mişel!
Un, doi, trei. Un, doi, trei...
Şi crede-mă, doare de mor.
Pentru că începe să fie uşor
Cu-amintirea ta să te-nşel.
Un, doi, trei. Un, doi, trei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu